Kozienice, dnia 03.12.2019 r.
Spr. Nr: MGOPS.26.8.19
Zaproszenie do składania ofert
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. M. Skłodowskiej-Curie 3
26-900 Kozienice
Zaprasza
do złożenia oferty cenowej o wartości szacunkowej do 30 000 euro
na dostawę artykułów spożywczych do Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Kozienicach w 2020 r.
I. Opis przedmiotu i warunków zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych z podziałem na części:
CZĘŚĆ I: „Dostawa pieczywa”
CZĘŚĆ II: „Dostawa świeżych warzyw oraz kiszonek”
CZĘŚĆ III: „Dostawa mięsa, przetworów mięsnych i drobiu”
CZĘŚĆ IV: „Dostawa artykułów ogólnospożywczych”
CZĘŚĆ V: „Dostawa ryb”
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w „Formularzu cenowo – asortymentowym” stanowiących załączniki Nr 2, Nr 3, Nr 4, Nr 5 oraz Nr 6 do niniejszego Zaproszenia do składania ofert.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zgodności dostarczonych produktów
z artykułami wymaganymi w specyfikacji asortymentowej – „Formularzu cenowo – asortymentowym”. - Wskazane w załącznikach do Zaproszenia do składania ofert ilości oraz asortyment poszczególnych artykułów są szacunkowe i mogą ulec zmianie w razie zaistnienia takiej potrzeby ze strony Zamawiającego.
- Dostawa produktów do Zamawiającego musi być wliczona w cenę.
- Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
- Wykonawca dostarczy produkty żywnościowe spełniające wymogi określone przepisami ustawy z 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019 r. poz. 1252), oraz aktów wykonawczych do ustawy.
- W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany po wcześniejszym telefonicznym zgłoszeniu Zamawiającego.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zgodności dostarczonych produktów
- Samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów (art. ogólnospożywcze, warzywa, owoce, jaja, mięso itp.).
- Wykonawca zobowiązuje się do wykonania dostawy na miejsce na telefoniczne zamówienie. Miejscem wykonania zamówienia jest stołówka Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kozienicach, ul. M. Skłodowskiej – Curie 3, 26-900 Kozienice.
II. Termin realizacji zamówienia : 02 stycznia 2020 r. – 31 grudnia 2020 r.
III. Okres związania ofertą: 30 dni od daty złożenia oferty.
IV. Warunki płatności: Zapłata za realizację dostawy nastąpi na podstawie faktury VAT, wystawionej przez Dostawcę po każdorazowej dostawie towaru.
V. Wykaz dokumentów, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
- Wypełniony formularz ofertowy zgodny z wzorem podanym w Załączniku nr 1.
- Wypełniony formularz cenowo – asortymentowy – wybrany Załącznik Nr 2, Nr 3, Nr 4, Nr 5 lub Nr 6.
Uwaga: dopuszcza się składanie ofert na wybraną część zamówienia.
VI. Miejsce i Termin składania ofert:
- Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kozienicach, przy ul. M.C. Skłodowskiej 3, 26-900 Kozienice w Sekretariacie – pok. 7, w terminie do dnia 13.12.2019 r. do godz. 12.00. osobiście lub za pośrednictwem poczty (liczy się data wpływu do MGOPS).
- Oferty wraz z załącznikami muszą znajdować się w zaklejonej kopercie opieczętowanej pieczęcią (lub opisem) Dostawcy z dopiskiem „Dostawa artykułów spożywczych do MGOPS w Kozienicach w 2020 r., CZĘŚĆ ……….”
- Oferty przesłane po tym terminie nie będą uwzględniane.
VII. Kryteria oceny ofert: najniższa cena. Każda część oferty cenowej będzie oceniana oddzielnie.
VIII. Zamawiający podpisze umowę z Oferentem, który spełni warunki opisane
w zapytaniu ofertowym i załącznikach oraz zaoferuje najniższą cenę.
IX. Informacje dotyczące ochrony danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
1) Administratorem Państwa danych osobowych jest Miejsko- Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kozienicach, ul. M. Skłodowskiej – Curie 3, 26-900 Kozienice;
2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych –xyzodo11@gmail.com;
3) Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
4) Odbiorcami Państwa danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa;
5) Państwa dane osobowe przechowywane będą przez 6 lat po zakończeniu umowy;
6) Posiadają Państwo prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania
7) Mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego;
8. Podanie danych osobowych jest obligatoryjne na mocy przepisu prawa.
X. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami po stronie Zamawiającego jest:
Pani Mariola Wziątek tel. 48/614-45-77
Kontakt w sprawach związanych z niniejszym zamówieniem w dniach pracy MGOPS w Kozienicach, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00.
Postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego i nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.
W imieniu Zamawiającego:
Kierownik MGOPS
w Kozienicach
Ewa Wysocka
Załączniki:
Zał. Nr 2 część I dostawa pieczywa – formularz cenowo-asortymentowy.
Zał. Nr 3 część II dostawa warzyw – formularz cenowo-asortymentowy.
Zał. Nr 4 część III dostawa mięsa – formularz cenowo-asortymentowy.
Zał. Nr 5 część IV dostawa art. ogólnospożywczych – formularz cenowo-asortymentowy.
Zał. Nr 6 część V dostawa ryb- formularz cenowo-asortymentowy.