Kozienice, dnia 04.07.2016r.
Spr. Nr: MGOPS.26.6.16
Zaproszenie do składania ofert
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. M.Skłodowskiej-Curie 3
26-900 Kozienice
Zaprasza
do złożenia oferty cenowej o wartości szacunkowej do 30 000 euro
na zakup i dostawę tonerów, tuszy, akcesoriów komputerowych oraz innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
na potrzeby Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kozienicach
I. Opis przedmiotu i warunków zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych tonerów, tuszy, akcesoriów komputerowych oraz innych materiałów eksploatacyjnych.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku Ofercie cenowej stanowiącej załącznik Nr 2a i 2b do niniejszego Zaproszenia do składania ofert.
- Zamawiający dopuszcza składanie ofert na tonery i inne materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne- w formularzu ofertowym zaznaczone jako „R”. Pod pojęciem „fabrycznie nowe” Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia i użytkowania, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych w stosunku do oryginału oferowanego przez producenta urządzenia. Zamawiający wymaga aby materiały oznaczone w formularzu literą „O” były oryginalne – zgodnie z zaleceniami producenta sprzętu.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zgodności dostarczonych materiałów z artykułami wymaganymi w specyfikacji asortymentowej.
- Wszystkie oferowane produkty muszą być objęte gwarancją.
- Dostawa produktów do Zamawiającego musi być wliczona w cenę.
- Wykonawca zobowiązany jest do odbioru zużytych tonerów i wystawienia protokołu odbioru odpadów.
- Oferta cenowa składa się z dwóch części (Zał. 2a i 2b), Zamawiający dopuszcza składanie ofert na wybraną część .
II. Termin realizacji zamówienia : do 7 dni roboczych po otrzymaniu zamówienia.
III. Okres związania ofertą: do 30 dni od daty złożenia oferty.
IV. Wykaz dokumentów, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
- Wypełniony formularz ofertowy zgodny z wzorem podanym w Załączniku nr 1.
- Wypełniony formularz oferty cenowej Załącznik 2a oraz 2b. (dopuszcza się składanie ofert na wybraną część zamówienia).
V. Miejsce i Termin składania ofert:
Oferty w zaklejonych kopertach opieczętowanych pieczęcią Dostawcy z dopiskiem „Oferta cenowa na dostawę tonerów i akcesoriów komputerowych” należy składać w formie pisemnej
w siedzibie Zamawiającego:
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. M. Skłodowskiej Curie 3
26-900 Kozienice
Osobiście (sekretariat, pok. Nr 7) lub za pośrednictwem poczty w terminie do dnia 08.07.2016r. do godz. 13.00.
Oferty przesłane po tym terminie nie będą uwzględniane.
VI. Kryteria oceny ofert: najniższa cena. Każda część oferty cenowej będzie oceniana oddzielnie.
VII. Zamawiający udzieli „Zamówienia” Oferentowi, który spełni warunki opisane
w zapytaniu ofertowym i załącznikach oraz zaoferuje najniższą cenę.
VIII. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami po stronie Zamawiającego jest:
Pan Kamil Jurkiewicz tel. 48/614-65-57
Kontakt w sprawach związanych z niniejszym zamówieniem w dniach pracy MGOPS w Kozienicach, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00.
Postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego i nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.
W imieniu Zamawiającego:
KIEROWNIK MGOPS
Halina Grudzień
Sporz. Ewa Wysocka
Załączniki: