Kozienice, dnia 07.12.2015r.
Spr. Nr: MGOPS.26.11.15
Zaproszenie do składania ofert
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. M.Skłodowskiej-Curie 3
26-900 Kozienice
Zaprasza
do złożenia oferty cenowej o wartości szacunkowej do 30 000 euro
na dostawę artykułów spożywczych do Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Kozienicach
I. Opis przedmiotu i warunków zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych z podziałem na części:
CZĘŚĆ I: „Dostawa pieczywa”
CZĘŚĆ II: „Dostawa świeżych warzyw oraz kiszonek”
CZĘŚĆ III: „Dostawa mięsa, przetworów mięsnych i drobiu”
CZĘŚĆ IV: „Dostawa artykułów ogólnospożywczych”
CZĘŚĆ V: „Dostawa ryb”
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w „Formularzu cenowo – asortymentowym” stanowiących załączniki Nr 1, Nr 2, Nr 3, Nr 4 oraz Nr 5 do niniejszego Zaproszenia do składania ofert.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zgodności dostarczonych produktów
z artykułami wymaganymi w specyfikacji asortymentowej – „Formularzu cenowo – asortymentowym”. - Wskazane w załącznikach do Zaproszenia do składania ofert ilości oraz asortyment poszczególnych artykułów są szacunkowe i mogą ulec zmianie w razie zaistnienia takiej potrzeby ze strony Zamawiającego.
- Dostawa produktów do Zamawiającego musi być wliczona w cenę.
- Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
- Wykonawca dostarczy produkty żywnościowe spełniające wymogi określone przepisami ustawy z 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006r. Nr 171, poz. 1225), aktów wykonawczych do ustawy oraz ustawy z dnia 28 listopada 2014r o zmianie ustawy o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2015 poz. 35).
- W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany po wcześniejszym telefonicznym zgłoszeniu Zamawiającego.
- Jaja przy każdej dostawie muszą posiadać dokument identyfikacyjny dla jaj konsumpcyjnych spełniających wymogi art. 27 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. o wymaganiach weterynaryjnych produktów pochodzenia zwierzęcego. (Dz. U. Nr 33, poz. 288 z późn. zm.)
- Samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów (art. ogólnospożywcze, warzywa, owoce, jaja, mięso itp.).
- Wykonawca zobowiązuje się do wykonania dostawy na miejsce na telefoniczne zamówienie. Miejscem wykonania zamówienia jest stołówka Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kozienicach, ul. M. Skłodowskiej – Curie 3,
II. Termin realizacji zamówienia : 02 stycznia 2016r. – 31 grudnia 2016r.
III. Okres związania ofertą: do 30 dni od daty złożenia oferty.
IV. Warunki płatności: przelew, w ciągu 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego.
V. Wykaz dokumentów, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
- Wypełniony formularz cenowo – asortymentowy – Załącznik Nr 1, Nr 2, Nr 3, Nr 4 lub Nr 5, Uwaga: dopuszcza się składanie ofert na wybraną część zamówienia.
- Wypełniony formularz ofertowy zgodny z wzorem podanym w Załączniku nr 6.
VI. Miejsce i Termin składania ofert:
Oferty wraz z załącznikami w zaklejonych kopertach opieczętowanych pieczęcią (lub opisem) Dostawcy z dopiskiem „Dostawa artykułów spożywczych do MGOPS w Kozienicach, CZĘŚĆ ……….” należy składać w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego:
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. M. Skłodowskiej Curie 3
26-900 Kozienice
Osobiście lub za pośrednictwem poczty w terminie do dnia 21.12.2015r. do godz. 14.00.
Oferty przesłane po tym terminie nie będą uwzględniane.
VII. Kryteria oceny ofert: najniższa cena. Każda część oferty cenowej będzie oceniana oddzielnie.
VIII. Zamawiający podpisze umowę z Oferentem, który spełni warunki opisane
w zapytaniu ofertowym i załącznikach oraz zaoferuje najniższą cenę.
IX. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami po stronie Zamawiającego jest:
Pani Mariola Wziątek tel. 48/614-45-77
Pani Ewa Wysocka tel. j.w.
Kontakt w sprawach związanych z niniejszym zamówieniem w dniach pracy MGOPS w Kozienicach, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00.
Postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego i nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sporządziła: Ewa Wysocka W imieniu Zamawiającego:
KIEROWNIK MGOPS
Halina Grudzień
Załączniki:
- Zał Nr 1 część_I_dostawa_pieczywa
- Zał Nr 2 część II dostawa warzyw
- Zał Nr 3 część III dostawa mięsa
- Zał Nr 4 część IV dostawa artykułów ogólnospożywczych
- Zał Nr 5 część V dostawa ryb
- Zał Nr 6 formularz_ofertowy
- Zał_Nr_7_Umowa WZÓR