Kozienice,dnia 11.03.2020 r.
Spr. Nr: MGOPS.26.3.20
Zaproszenie do składania ofert
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. M. Skłodowskiej-Curie 3
26-900 Kozienice
Zaprasza
do złożenia oferty cenowej o wartości poniżej 30 000 euro
na dostawę środków czystości na potrzeby Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kozienicach, Dziennego Domu Senior+ oraz Świetlicy Środowiskowej przy MGOPS
I. Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz.U. z 2019 r., poz. 1843).
II. Opis przedmiotu i warunków zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości.
- Miejscem dostarczania zamówienia jest siedziba MGOPS – ul. M. Skłodowskiej-Curie 3, 26-900 Kozienice, Dzienny Dom Senior+ – Al. 1-go Maja 8, 26-900 Kozienice, Świetlica Środowiskowa przy MGOPS.
- Szczegółowe warunki wykonywania dostaw określa umowa zawarta z Dostawcą zgodnie z załącznikiem Nr 2 do „zaproszenia do składania ofert.”
- Zaproponowane w ofercie ceny brutto wybranych materiałów Dostawca zobowiązany jest utrzymać do końca 2020r.
- Wskazane w formularzu ofertowym ilości poszczególnych artykułów są szacunkowe i mogą ulec zmianie w razie zaistnienia takiej potrzeby ze strony Zamawiającego.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi specyfikacja asortymentowa stanowiąca integralną część Formularza ofertowego – załącznik Nr 1 do „Zaproszenia do składania ofert.”
- Wskazane w specyfikacji asortymentowej znaki towarowe poszczególnych artykułów mają charakter przykładowy i określają jedynie klasę i standard zamawianych produktów. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, przy czym warunkiem Zamawiającego jest aby oferowany asortyment był o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych i użytkowych.
- W przypadku oferowania produktu „równoważnego” należy zapisać jego nazwę oraz parametry w specyfikacji asortymentowej.
- Jeżeli artykuły oferowane jako równoważne, nie będą odpowiadały parametrami jakości produktu wymienionego w Specyfikacji, Zamawiający zastrzega sobie możliwość odrzucenia takiej oferty.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zgodności dostarczonych środków czystości z artykułami wymaganymi w specyfikacji asortymentowej.
11. Dostawca składając ofertę akceptuje warunki Zamawiającego zawarte we wzorze umowy.
12. Wskazane w załącznikach do Zaproszenia do składania ofert ilości oraz asortyment poszczególnych artykułów są szacunkowe i mogą ulec zmianie w razie zaistnienia takiej potrzeby ze strony Zamawiającego.
13. Dostawa zamówionych środków do Zamawiającego musi być wliczona w cenę.
III. Termin realizacji zamówienia : Sukcesywnie, od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2020 r.
IV. Okres związania ofertą: 30 dni od daty złożenia oferty.
V. Wykaz dokumentów, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
- Wypełniony formularz ofertowy zgodny z wzorem podanym w Załączniku nr 1.
- Podpisany wzór umowy – Załącznik nr 2.
VI. Miejsce i Termin składania ofert:
1. Oferty należy składać w terminie do 20.03.2020 r. do godz. 10.00 w wersji elektronicznej (podpisane skany dokumentów) na adres: e.kamela@opskozienice.pl, osobiście (sekretariat – pok. Nr 7) lub za pośrednictwem poczty (liczy się data wpływu do MGOPS) na adres:
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. M. Skłodowskiej-Curie 3
26-900 Kozienice
2. Oferty muszą znajdować się w zaklejonej kopercie opieczętowanej pieczęcią Wykonawcy z dopiskiem „Oferta na dostawę środków czystości na potrzeby Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kozienicach, Dziennego Domu Senior+ oraz Świetlicy Środowiskowej przy MGOPS”.
3. Oferty przesłane po terminie nie będą uwzględniane.
VII. Zamawiający podpisze umowę z Dostawcą, który spełni warunki opisane w zaproszeniu do składania ofert i załącznikach oraz zaoferuje najniższą łączną cenę.
VIII. Warunki płatności: Zapłata za realizację dostawy nastąpi na podstawie faktury VAT, wystawionej przez Dostawcę po każdorazowej dostawie towaru w terminie 14 dni od dnia otrzymania faktury.
IX. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami po stronie Zamawiającego jest:
Pani Elżbieta Kamela tel. 48/614-45-77
Kontakt w sprawach związanych z niniejszym zamówieniem w dniach pracy MGOPS w Kozienicach, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00.
X. Informacje dotyczące ochrony danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
1) Administratorem Państwa danych osobowych jest Miejsko- Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kozienicach, ul. M. Skłodowskiej – Curie 3, 26-900 Kozienice;
2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych –xyzodo11@gmail.com;
3) Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
4) Odbiorcami Państwa danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa;
5) Państwa dane osobowe przechowywane będą przez 6 lat po zakończeniu umowy;
6) Posiadają Państwo prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania
7) Mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego;
8. Podanie danych osobowych jest obligatoryjne na mocy przepisu prawa.
XI. Postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego i nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.
Załączniki:
W imieniu Zamawiającego:
Kierownik MGOPS
w Kozienicach
Ewa Wysocka