Spr. Nr: MGOPS.26.4.I.18
Kozienice, dnia 30.05.2018
Zaproszenie do składania ofert
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. M.Skłodowskiej-Curie 3
26-900 Kozienice
Zaprasza
do złożenia oferty cenowej o wartości szacunkowej do 30 000 euro
na usługę czyszczenia, odgrzybiania i malowania frontu elewacji oraz remontu podjazdu dla niepełnosprawnych w budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej przy MGOPS w Kozienicach,
pod adresem: Przewóz 2A, 26-900 Kozienice
I. Opis przedmiotu i warunków zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa czyszczenia, odgrzybiania i malowania frontu elewacji oraz remontu podjazdu dla niepełnosprawnych w budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej,
pod adresem: Przewóz 2A, 26-900 Kozienice.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót – Zał. Nr 4 do „Zaproszenia”.
3. Cena oferty musi obejmować całość kosztów robót /wraz z kosztami materiałów/ oraz wszystkich innych wydatków niezbędnych do poniesienia przy realizowaniu przedmiotu zamówienia. Pominięcie lub nieuwzględnienie w kwocie wynagrodzenia przez Wykonawcę kosztów wszystkich robót i innych wydatków niezbędnych do pełnego i prawidłowego zrealizowania Przedmiotu zamówienia, stanowi element ryzyka Wykonawcy i nie będzie skutkować zwiększeniem wynagrodzenia.
4. Zamówienie składa się z dwóch części: Część I – usługa czyszczenia, odgrzybiania i malowania frontu elewacji.; Część II – usługa remontu podjazdu dla niepełnosprawnych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert na wybraną część zamówienia.
5. Istnieje możliwość przeprowadzenia wizji w terenie, w dniach pracy WTZ, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 15.00.
II. Pozostałe informacje:
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych ani ofert częściowych.
2. Oferta powinna zawierać informacje o możliwym terminie rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót.
3. Wymagany okres gwarancji na wykonane usługi wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego usługi i podpisania protokołu odbioru.
III. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2. posiadają wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali i prawidłowo ukończyli co najmniej dwie usługi polegające na wykonaniu remontu elewacji; oraz dołączą oświadczenia do oferty, których wzór stanowi załącznik Nr 2 do niniejszego zaproszenia do składania ofert.
Zamawiający nie wymaga aby do wykazu dołączono dokumenty potwierdzające realizację robót przedstawionych w dokumencie, jednak zastrzega, iż może ich zażądać w trakcie oceny złożonych ofert.
3. dysponują odpowiednim sprzętem niezbędnym do prawidłowego wykonania usługi.
IV. Wykaz dokumentów, jakie należy załączyć do oferty:
- Wypełniony formularz ofertowy – Załącznik Nr 1
- Wykaz wykonanych robót budowlanych potwierdzających spełnianie warunku określonego w zaproszeniu do składania ofert dotyczących Części I zamówienia – remontu elewacji – Załącznik Nr 2
- Zaakceptowany wzór umowy – Załącznik Nr 3
V. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w terminie do 11 czerwca 2018r. do godz. 13,00 w wersji elektronicznej (podpisane skany dokumentów) na adres: informatyk@opskozienice.pl , osobiście (sekreatriat – pok. Nr 7) lub za pośrednictwem poczty na adres:
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. M.Skłodowskiej-Curie 3
26-900 Kozienice
Oferty przesłane po terminie nie będą uwzględniane.
VI. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:
Pani Danuta Bernacik – Kierownik WTZ w Przewozie tel. 48/ 614-67-91
Pani Ewa Wysocka – pracownik MGOPS w Kozienicach, tel. 48/ 614-45-77
Jedynym kryterium wyboru będzie najniższa cena
VII. Termin realizacji usługi: 30 dni od daty podpisania umowy
VIII. Warunki płatności: faktura wystawiona po wykonaniu usługi, płatna przelewem.
IX. Informacje dotyczące zawarcia umowy:
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający wyśle do wykonawcy umowę
w sprawie zamówienia.
X. Unieważnienie postępowania: Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia niniejszego postępowania bez podania uzasadnienia a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od podpisania umowy w przypadku braku dostatecznych środków finansowych na realizację zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji z Oferentem, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, oraz prawo do odstąpienia od udzielenia zamówienia w wypadku nieuzyskania porozumienia w toku prowadzonych negocjacji.
Postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego i nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sporządziła: Ewa Wysocka
W imieniu Zamawiającego:
KIEROWNIK MGOPS
Halina Grudzień
Załączniki:
- Formularz ofertowy – Zał. Nr 1
- Wykaz prac – Zał. Nr 2 – zał. do części I zamówienia
- umowa – wzór
- przedmiar-zał.4