Kozienice, dnia 25.05.2017r.
Spr. Nr: MGOPS.26.3.17
Zaproszenie do składania ofert
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. M.Skłodowskiej-Curie 3
26-900 Kozienice
Zaprasza
do złożenia oferty cenowej o wartości szacunkowej do 30 000 euro
na sprzedaż i dostawę materiałów biurowych i papierniczych na potrzeby Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kozienicach oraz Warsztatu Terapii Zajęciowej w Przewozie
I. Opis przedmiotu i warunków zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych i nieużywanych materiałów biurowych i papierniczych wraz z rozładunkiem w miejscu wskazanym w siedzibie Zamawiającego w MGOPS ul. M Skłodowskiej Curie 3, 26-900 Kozienice oraz WTZ Przewóz 2A, 26-900 Kozienice .
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi specyfikacja asortymentowa stanowiąca integralną część Formularza ofertowego – załącznik Nr 1 do „Zaproszenia do składania ofert.”
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zgodności dostarczonych materiałów biurowych z artykułami wymaganymi w specyfikacji asortymentowej.
- Wszystkie oferowane produkty muszą być objęte gwarancją.
- Wykonawca jest odpowiedzialny za wady fizyczne i prawne dostarczonych materiałów biurowych.
- Dostawa produktów do Zamawiającego musi być wliczona w cenę.
- Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia ilości zamawianego asortymentu dla wybranych pozycji określonych w formularzu ofertowym, maksymalnie o 20%, przy jednoczesnym zwiększeniu ilości dla innej pozycji, pod warunkiem, że ta zmiana nie wpłynie na zwiększenie ogólnej wartości zamówienia.
II. Termin realizacji zamówienia : od dnia podpisania umowy do 31.12.2017r.
III. Okres związania ofertą: 30 dni od daty złożenia oferty.
IV. Wykaz dokumentów, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
- Wypełniony formularz ofertowy zgodny z wzorem podanym w Załączniku nr 1 do „Zaproszenia do składania ofert”
- Podpisany wzór umowy – Załącznik nr 2 do „Zaproszenia do składania ofert”
V. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w terminie do 02.06.2017r. do godz. 12.00 w wersji elektronicznej (podpisany skan dokumentu) na adres: informatyk@opskozienice.pl , osobiście lub za pośrednictwem poczty na adres:
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. M. Skłodowskiej Curie 3
26-900 Kozienice
Oferty przesłane po terminie nie będą uwzględniane.
VI. Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
VII. Zamawiający udzieli „Zamówienia” Oferentowi, który spełni warunki opisane w zapytaniu ofertowym oraz zaoferuje najniższą łączną cenę.
VIII. Warunki płatności: zapłata za realizację dostawy nastąpi na podstawie faktury VAT, wystawionej przez Dostawcę po każdorazowej dostawie towaru.
IX. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami po stronie Zamawiającego jest:
Pani Ewa Wysocka tel. 48/614-45-77
Kontakt w sprawach związanych z niniejszym zamówieniem w dniach pracy MGOPS w Kozienicach, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 14.00.
Postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego i nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.
Załączniki:
W imieniu Zamawiającego:
KIEROWNIK MGOPS
Halina Grudzień