Spr. Nr: MGOPS.26.6.17
Zaproszenie do składania ofert
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. M.Skłodowskiej-Curie 3
26-900 Kozienice
Zaprasza
do złożenia oferty cenowej o wartości szacunkowej do 30 000 euro
na usługę remontu dwóch pomieszczeń biurowych wraz z zapleczem sanitarnym w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Kozienicach.
I. Opis przedmiotu i warunków zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa remontu dwóch pomieszczeń biurowych wraz z zapleczem sanitarnym w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Kozienicach w siedzibie Zamawiającego: ul. Marii Skłodowskiej-Curie 3, 26-900 Kozienice.
2. Prace do wykonania w ramach usługi obejmują:
- Dwukrotne malowanie farbami akrylowymi tynków wewnętrznych ścian i sufitów o łącznej powierzchni 209 m2.
- Montaż 2 szt. kratek wentylacyjnych.
- Obudowanie elementów ścian o pow. 8,5 m2, płytami gipsowo-kartonowymi.
- Rozebranie pomieszczeń z płytek na zaprawie cementowej o powierzchni 27 m2.
- Licowanie ścian oraz posadzek płytkami na klej (płytki materiał inwestora).
- Wykonanie sufitu podwieszanego o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami z włókien mineralnych oraz montażem 4 do 6 punktów świetlnych – pow. 8,5 m2.
- Demontaż 2 szt. umywalek oraz 1 szt. Ustępu z miską porcelanową.
- Montaż urządzeń sanitarnych w ilości: umywalka pojedyncza porcelanowa – 2 szt. (umywalka materiał inwestora) oraz ustęp ze spłuczką ustępową typu „kompakt” – szt.1 (materiał inwestora).
- Usunięcie z parteru budynku gruzu i materiałów z demontażu wraz z jego wywiezieniem i utylizacją.
Wyznaczone do remontu pomieszczenia oglądać można w godzinach pracy MGOPS w Kozienicach, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-14.00.
3. Zamówieniem objęte są również:
1. wykonanie wszelkich robót i czynności związanych z prawidłową realizacją zamówienia, nawet w przypadku, gdy nie zostały one ujęte w niniejszym opracowaniu,
2. wszelkie naprawy urządzeń, instalacji uszkodzonych podczas wykonywania robót,
3. zapewnienie bezpieczeństwa podczas wykonywania prac,
4. inne czynności wynikające z przepisów branżowych bądź specyfiki zamówienia.
4. Wykonawca udzieli 2-u letniej gwarancji na roboty.
II. Wykaz dokumentów, jakie należy załączyć do oferty:
1. Wypełniony formularz ofertowy – Załącznik Nr 1
III. Miejsce i termin składania ofert:
- Ofertę wraz załącznikami należy złożyć w zamkniętej kopercie z nazwą, adresem i nr tel. Oferenta w siedzibie M-GOPS tj.:
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. M.Skłodowskiej-Curie 3
26-900 Kozienice
w sekretariacie, pok. Nr 7, z dopiskiem „Remont pomieszczeń biurowych”
- Termin złożenia ofert:
Oferty należy złożyć w terminie do dnia 22 czerwca 2017r. do godz. 12.00
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:
Pani Ewa Wysocka, Tel. 48/ 614-45-77
Jedynym kryterium wyboru będzie najniższa cena
IV. Termin realizacji usługi: do 20 lipca 2017 r.
V. Warunki płatności: faktura/rachunek wystawiona po wykonaniu usługi, płatna przelewem
w terminie 14 dni.
V. Informacje dotyczące zawarcia umowy:
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający wyśle do wykonawcy umowę w sprawie zamówienia.
VI. Unieważnienie postępowania:
Postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego i nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sporządziła: Ewa Wysocka W imieniu Zamawiającego:
KIEROWNIK MGOPS
Halina Grudzień
Załączniki: