Spr. Nr: MGOPS.26.10.17 Kozienice, dnia 12.09.2017r.
Zaproszenie do składania ofert
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. M.Skłodowskiej-Curie 3
26-900 Kozienice
Zaprasza
do złożenia oferty cenowej o wartości szacunkowej do 30 000 euro
na usługę wykonania nawierzchni z kostki betonowej brukowej na terenie Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Kozienicach.
I. Opis przedmiotu i warunków zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania nawierzchni z kostki betonowej brukowej na terenie Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kozienicach, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 3, 26-900 Kozienice.
2. Prace do wykonania w ramach usługi obejmują:
- Rozbiórkę istniejącej nawierzchni z płytek betonowych z wywozem materiałów z rozbiórki – 129 m2
- Rozbiórkę istniejących krawężników z wywozem materiałów z rozbiórki – 24,5 mb.
- Wykonanie niezbędnych robót ziemnych, zdjęcie warstwy ziemi do grubości ok. 30 cm. – 26m3
- Wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego – warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 10 cm. – jako warstwa odsączająca – 129m2
- Wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych – warstwa dolna o grubości 15 cm. – 129 m2
- Wykonanie obrzeży betonowych o wymiarach 30 x 8 cm. Na podsypce cementowo- piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową – 24,mb.
- Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych – 1 szt.
- Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm, prostokątnej 20 x 10 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem. – 129 m2
Istnieje możliwość obejrzenia i obmiaru terenu wyznaczonego do remontu w godzinach pracy MGOPS w Kozienicach, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-14.00.
3. Wymagania Zamawiającego wobec betonowej kostki brukowej:
1. Kostka jednowarstwowa.
2. Grubość 8 cm.
3. Minimalna grubość warstwy ścieralnej 5 mm
4. Górna powierzchnia kostki nie powinna mieć rys (poza drobnymi przytarciami transportowymi) i odprysków
5. Nie dopuszcza się rozwarstwień w kostkach.
3. Zamówieniem objęte są również:
1. wykonanie wszelkich robót i czynności związanych z prawidłową realizacją zamówienia, nawet w przypadku, gdy nie zostały one ujęte w niniejszym opracowaniu,
2. wszelkie naprawy urządzeń, instalacji uszkodzonych podczas wykonywania robót,
3. zapewnienie bezpieczeństwa podczas wykonywania prac,
4. inne czynności wynikające z przepisów branżowych bądź specyfiki zamówienia.
4. Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji na roboty.
II. Wykaz dokumentów, jakie należy załączyć do oferty:
1. Wypełniony formularz ofertowy – Załącznik Nr 1
III. Miejsce i termin składania ofert:
- Ofertę wraz załącznikami należy złożyć w zamkniętej kopercie z nazwą, adresem i nr tel. Oferenta w siedzibie M-GOPS tj.:
Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. M.Skłodowskiej-Curie 3
26-900 Kozienice
w sekretariacie, pok. Nr 7, z dopiskiem „oferta na wykonanie nawierzchni z kostki brukowej”
- Termin złożenia ofert:
Oferty należy złożyć w terminie do dnia 21 września 2017r. do godz. 14.00
Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:
Pani Ewa Wysocka, Tel. 48/ 614-45-77
Jedynym kryterium wyboru będzie najniższa cena
IV. Termin realizacji usługi: do 20 października 2017 r.
V. Warunki płatności: faktura/rachunek wystawiona po wykonaniu usługi, płatna przelewem
w terminie 14 dni.
VI. Unieważnienie postępowania:
Postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego i nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sporządziła: Ewa Wysocka W imieniu Zamawiającego:
KIEROWNIK MGOPS
Halina Grudzień
Załączniki: